Antwoord op uw vragen

Laat ons u helpen

Uiteraard zult u vragen hebben. Het liefst helpen wij u met deze vragen in een persoonlijk contact om deze goed te beantwoorden. Hieronder geven wij alvast antwoord op de meestgestelde vragen.

Abonnement

Wat is de looptermijn van een abonnement?
Abonnementen kunnen afgesloten worden met een duur vanaf 36 maanden tot maximaal 72 maanden. Samen met u bekijken wij welke looptermijn het beste bij u past.
 
Kan dit abonnement ook met één wasmachine en één wasdroger?
Dat is mogelijk. Laundry Use biedt van de kleinste situatie tot aan grote wasserijen een gebruiksvriendelijke en makkelijke oplossing. 
 
Hoe kan ik een abonnement afsluiten?
U kunt een abonnement afsluiten door een offerteaanvraag te doen. Wilt u liever advies op maat? Wij komen ook graag bij u langs op locatie voor een gesprek. U kunt ons hiervoor contact met ons opnemen door ons te bellen of het contactformulier in te vullen. Uiteraard mag u ons ook opzoeken in het mooie Gramsbergen in Overijssel. 
 
Wat gebeurt er op het moment dat mijn abonnement ten einde loopt?
Aan het eind van de looptijd van uw abonnement kunt u ervoor kiezen uw machines te laten vervangen voor nieuwe, vaak nog modernere en zuinigere machines. Wilt u liever uw machinepark behouden? Dat kunnen wij ons goed voorstellen. U kunt er ook voor kiezen uw bestaande machinepark te behouden en uw abonnement simpelweg te laten verlengen. U krijgt dan 30% tot 40% korting op uw abonnementsprijs! U kunt dan gewoon blijven wassen met de machines waaraan u gewend bent geraakt, maar dan dus tegen een super lage prijs en onder dezelfde voorwaarden.


Producten

Welke producten kan ik gebruiken van Laundry Use?
Dankzij een grote diversiteit in ons assortiment kunnen wij u voor elke situatie voorzien van geschikte producten en middelen. Onze wasmachines hebben een wascapaciteit van 7KG tot en met maar liefst 120KG en onze drogers hebben een wascapaciteit van 6KG tot en met 90KG. Naast wasmachines en drogers bent u bij ons ook aan het juiste adres voor mangels, strijkapparaten en meer, eigenlijk alles voor een wasserij. Daar horen uiteraard ook wasmiddelen bij. Zo kunnen wij u altijd voorzien van een geschikt abonnement. 
 
Wanneer ontvang ik de wasmiddelen?
U ontvang iedere maand van ons de wasmiddelen. Door samen met u te kijken hoeveel u maandelijks wast, passen wij de hoeveelheid per levering hierop aan. Zo komt u niet met tekorten te zitten, maar ook niet met een te grote voorraad. 
 
Kan ik ook toebehoren bij jullie aanvragen?
U kunt bij ons ook toebehoren aanvragen, denk bijvoorbeeld aan een sokkel(onderstuk) om de wasmachine op werkhoogte te plaatsen, maar ook waskarren en wasnetten. Bij ons is niets onmogelijk.
 
Kan ik bij Laundry Use ook gebruikte machines aanvragen?
Ja zeker! U heeft bij ons de keuze uit nieuwe en gebruikte machines. Belangrijk om te weten is het feit dat de gebruikte machines refurbished zijn. Dit betekent:
1. Schoonmaken
Kappen en platen worden gedemonteerd zodat er een goed beeld van de machine komt. Na het proefdraaien en vaststellen wat de staat is van de machine wordt de machine van top tot teen afgespoten, schoon geblazen en schoon gepoetst. Waar nodig wordt zelfs de carroserie of motoren gespoten.
2. Opfrissen
Onderdelen die er gebruikt uit zien worden professioneel schoongemaakt om het weer een zo goed als nieuwe look te geven.
3. Renoveren
Onderdelen worden vervangen of gerepareerd indien dit noodzakelijk is om de machine goed te laten draaien. Op deze manier bent u op de hoogte van de staat van de machine en bent u verzekerd van een betrouwbare machine.


Service

Worden de machine geïnstalleerd?
Met Laundry Use bent u verzekerd van een alles-in-één pakket. Daar hoort ook plaatsing en installatie van de machines bij. Onze ervaren monteurs plaatsen en installeren uw machines op professionele wijze. Uiteraard gaan wij niet zomaar aan de slag maar horen wij graag van u hoe u het zelf de indeling van de wasserij voor u ziet. 
 
Hoelang is mijn garantieperiode?
Onderhoud, service en reparatiekosten betalen wij zolang het abonnement loopt. Is uw machine defect en is het geen gevolg van een gebruikersfout, heeft dus een doorlopende garantie op uw machines, mooi toch?!
 
Hoe zit het met voorrij- en materiaalkosten bij reparatie?
Die zijn voor onze rekening, behalve in het geval van een gebruikersfout. 
 
Wat verstaan jullie onder een gebruikersfout?
Onder een gebruikersfout verstaan wij het onjuist gebruiken van de machines door bijvoorbeeld de maximale laadcapaciteit te overschrijden. Daarnaast verwachten wij dat u zich houdt aan de gebruiksaanwijzing die wordt meegeleverd met de machines. Indien dit niet het geval is, zijn wij niet aansprakelijk voor de kosten die gemoeid zijn met de reparatie.


Financieel

Van welke factoren is het maandelijks te betalen bedrag afhankelijk?
De kosten van het abonnement is hoofdzakelijk afhankelijk van de hoeveelheid wasgoed dat u wast en het type en aantal machines.
 
Wat als ik meer was dan het afgesproken aantal kilogram wasgoed?
In uw abonnement spreken wij samen met u een aantal kilogram wasgoed per week af. Mocht u meer wassen dan wat wij afgesproken hebben betaald u een lager bedrag per kilogram wasgoed. 
 
Ben ik met een abonnement niet duurder uit dan wanneer ik de machines aanschaf?
Ondanks de voordelen die Laundry Use u biedt, bent u over het algemeen niet duurder uit. Het maandbedrag is namelijk gebaseerd op gebruikelijk servicekosten en wasmiddelen maar dan verpakt in een abonnement.

Zit uw vraag er niet tussen?

Stel hem aan ons